В Україні розгортається серйозна транспортна криза — бракує водіїв, і ситуація лише погіршується.

Засновник групи компаній Prime Дмитро Льоушкін пояснив, що через мобілізацію дедалі більше автомобілів простоюють, адже кермувати нікому — більшість фахівців або мобілізовані, або вже мають бронювання, пише Дмитро Льоушкін.

За словами експерта, якщо так триватиме далі, то вже за кілька місяців — до весни — дефіцит стане критичним. Навесні та влітку, коли активно йдуть перевезення врожаю та логістичні операції, нестача кадрів може паралізувати цілі напрямки.

"Зараз ми маємо паузу, але це не вирішення проблеми, а лише затишшя перед бурею" — зазначив він.

Експерт прогнозує, що наприкінці року або у січні–лютому ситуація трохи стабілізується, бо взимку обсяги перевезень менші. Проте вже навесні почнеться справжній колапс, якщо не ухвалити рішень щодо бронювання працівників.

Популярні новини зараз

ТЦК змінює тактику: кого мобілізують прямо з вулиці

Війна скоро закінчиться: нардеп приголомшив новиною

Графіки відключення світла можуть скасувати

Можуть і не впустити в Європу: українцям встановили ще одну перешкоду на кордонах

Показати ще

Військовий квиток. Фото: скрін youtube

Льоушкін пропонує чіткий вихід — дозволити бронювати хоча б 75% водіїв, які працюють на міжнародних маршрутах. Це дасть змогу зберегти транспортну інфраструктуру та забезпечити безперервну роботу компаній.

Далекобійники, фото: wz.lviv.ua

Наразі фіксується масова мобілізація водіїв вантажного та міжнародного транспорту, що залишає бізнес без кадрів. Додаткову складність створює відсутність зрозумілих правил бронювання — система працює зі збоями, через що навіть критично важливі підприємства не можуть втримати своїх працівників.

Раніше ми повідомляли, військові можуть не платити відсотки по кредиту: що для цього потрібно?

Гроші на оздоровлення, сертифікат на авто та зарплата: які виплати можуть отримувати військовослужбовці - детальніше на Знай.ua.

Нагадаємо, як потрапити до лав ЗСУ без втручання ТЦК: покрокова інструкція.